WeeBlo

Posted: April 17, 2010 by alexandru96 in Stiri auto

Aseara am fost la WeeBlo un eveniment organizat de Blogatu.ro,si sponsorii Foto2B.ro respectiv Acrobatic.ro si a fost super tare.
Povestea incepe asa…Era o dimineata de miercuri,deschid televizorul si vad pe 3TV 2 tineri care vorbeau despre un meet al bloggerilor din Craiova “WeeBlo”.Eu cunoscandu-l pe prezentatorul emisunii am luat legatura cu el si am intrebat ce este cu “WeeBlo”,acesta mi-a dat un link,acesta fiind http://www.blogatu.ro.Am intrat acolo am vazut un afis mare,verde cu o pasare in mijloc care avea un tricou cu Tweeter,Facebook si WordPress…Am vazut acolo data 16 aprilie 2010,locatia Club Amsterdam si sponsorii evenimentului Foto2B.ro Acrobatic.ro si altii.
In ziua aia am stat numai cu gandul la acet eveniment destinat bloggerilor din Craiova orasul nostru mult iubit.A mai trecut o zi si tot la eveniment imi statea gandul…A venit si vineri si eram entuziasmat,cum o sa fie,cine mai vine si tot felul de intrebari.
La ora 20:30 am fost pe punctul de a nu mai ajunge la WeeBlo.Dar intr-un sfarsit am ajuns.Am ajuns in fata sediului BancPost si acolo m-am intalnit cu “Cretu” care mi-a spus sa caut in club un anume tip Cosmin, dar defapt era Edy.Cea mai tare chestie a fost cand fiecare s-a prezentat la microfon…se auzea in tot clubul.
Eu am stat pana la ora 22:40 dar nu mi-a parut rau o sa vin si la urmatoarele editii si tot asa.
Multumim:Acrobatic.ro Foto2B.ro Amsterdam Beat Club

Leave a Reply

