Volkswagen Scirocco R – Se apuca de treaba serioasa

Posted: August 26, 2010 by alexandru96 in Stiri rally

Se pare ca, Golf-u, pardon Scirocco se apuca de raliu.
Isi va face debutul in Germania, condus de Carlos Sainz. Dublul campion mondial, va manevra, un 2.0l, 4 cilindri220 cai alaturi de 275nm.
Nemtii nu numai ca se apuca de raliu, dar protejeaza si noroiu pe unde trec, masina emite cu 80% mai putine gaze cand merge pe ‘bio natural gas’.
Eu nu cred ca va functiona cu asa ceva in timpul curselor, sunt mai roman de fel si nu cred pana nu vad.
Vodpod videos no longer available.

Scirocco, posted with vodpod


Eu zic ca mare smecherie nu va face, poate doar sa creasca vanzarile modelului, bineinteles nici nu ma cheama Caracatita Paul nici tentacule nu am, dar asta-i parerea mea.

Vom vedea !

Comments
  1. […] Volkswagen Scirocco R – Se apuca de treaba serioasa Thu Aug 26, 2010 10:48 am Se pare ca, Golf-u, pardon Scirocco se apuca de raliu. Isi va face debutul in Germania, condus de Carlos Sainz. Dublul campion mondial, va manevra, un 2.0l, 4 cilindri220 cai alaturi de 275nm. Nemtii nu numai ca se apuca de raliu, dar protejeaza si noroiu pe unde trec, masina emite cu 80% mai putine gaze […] […]

Leave a Reply

